Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

wtorek, 13 marca 2018

Wiosenny notes.

Hej!


Czy czujecie już powiew wiosny? Po ostatnim weekendzie już pewnie tak bo pogoda faktycznie była rewelacyjna. ;)
Dziś więc nawiązując do wiosennych klimatów pragnę Wam pokazać notes w baaaaardzo wiosennych kolorach. A wszystko to za sprawą kolekcji Mintay Papers "Springtime" od naszej Karoli. Tak więc jak tylko ją zobaczyłam, wiedziałam, że powstanie z niej coś bardzo romantycznego i lekkiego.


Notes powstał na kraftowej bazie notesowej w rozmiarze A5 z Eko-Scrapbooking.



Do oklejenia okładki użyłam różowego papieru 01 oraz zielonej krateczki o numerze  03.




Do zrobienia dekoracji na środku użyłam arkusza z elementami do samodzielnego wycięcia z tej samej kolekcji. Całą kompozycję ozdobiłam wypukłymi naklejkami oraz napisami.



Wszystko obowiązkowo wytuszowałam tuszem Distress w odcieniu "Vintage Photo".


W środku ponownie użyłam motywu kratki ale wykorzystałam również papier o numerze 02.


Na tylnej okładce zamieściłam jeszcze naklejkę z zestawu MAMBI "Love" i gotowe. ;)

Materiały:


Buziaki! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)