Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

sobota, 17 czerwca 2017

Słodkie wspomnienia - albumik

Witajcie! 

Mam nadzieję, że zbliżający się koniec roku szkolnego to nie tylko gorączka planowania wakacji dzieciom i pakowania ale również planowania wolnego, kreatywnego czasu, kiedy maluchy będą na wakacjach... :) 
Moja córka każdego roku spędza niemal całe wakacje poza domem, a ja zawsze właśnie w tym czasie spieszę się, aby zrobić jej trochę nowych zdjęć - oczywiście po to, aby móc je scrapować kiedy jej nie będzie. Tym razem jednak sięgnęłam po dość stare zdjęcia, w dodatku zupełnie nieudane technicznie, niezbyt ostre, niestety kiepskiej jakości... ale myślę, że wciąż zasługujące na oprawę. Takie zdjęcia mają wartość sentymentalną, przez co są dla nas równie ważne, jak te fantastycznie wykonane. Tak powstał mały album...

Zdjęcia małej Róży oprawiłam tym razem w nowe kolekcje Crate Paper, które zawitały do naszego sklepiku. Chasing Dreams i Bloom to duże (i grube!) pady świetnych papierów z pięknymi, różnorodnymi wzorami. Kolorystyka obu kolekcji bardzo przyjemna, doskonała do tworzenia prac letnich, dziecięcych czy zwyczajnie - codziennych i bez specjalnej okazji. 


Papierów z obu kolekcji użyłam do oklejenia tekturowych kart albumu ale również powycinałam drobne wzory - klatki z ptakami, etykietki, aparaty, aby ozdobić nimi zdjęcia. 


Dodatkowo nastemplowałam trochę kwiatów z zestawów stempli Altenew - Wild Hibiscus oraz Golden Garden, a następnie pokolorowałam je pastelową farbą akwarelową. Wycięłam odbitki i potraktowałam jak kolejne elementy do zdobienia. 







Taki albumik można zrobić dość szybko a praca jest bardzo przyjemna - myślę, że to może być dobra odskocznia nawet podczas urlopu, gdyż do jego wykonania nie potrzebujemy wielu specjalistycznych narzędzi czy mediów. 

Produkty, które wykorzystałam:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)