Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 2 czerwca 2017

Make Memories

Witam wszystkich na Scrapkowym blogu :)

Wczoraj obchodziliśmy Dzień Dziecka - i z tej okazji przygotowałam layout z (między innymi moimi) dzieciakami:


Layout powstał na bazie dwóch arkuszy z kolekcji Rose Quartz od Primy oraz kwiatów i naklejek z tej kolekcji, które tak Wam się spodobały, że już zniknęły z naszych półek! I nic dziwnego, są świetne! Arkusz sentencji podzielony na fragmenty pasujące do formuły Projekt Planner pocięłam i wykorzystałam jako kolorową bazę pod zdjęcie:



Oprócz wspomnianych kwiatów Rose Quartz użyłam też białych kwiatów i listków Promy z metalicznym wykończeniem - idealnie pasują do metalizowanych motywów na papierach. W roli "wypełniaczy" wolnych przestrzeni w kwiatowych kompozycjach wystąpiły urocze małe hortensje:


Natomiast tytuł powstał z kartonika z foliowanym napisem od Kaisercraft - sklepowe zdjęcie pokazuje napisy w czerni, bo inaczej nie byłyby widoczne, otrzymujemy białą kartkę, a napisy pokażą się po naniesieniu na biały karton mediów. Możecie użyć farbek, tuszy, lub jak ja mgiełek - potem wystarczy przetrzeć kartonik wilgotną chusteczką i otrzymacie piękny tag:


Dzięki mgiełkom mój kartonik pięknie mieni się pod światło:


Zabawa z foliowanymi kartonikami jest przednia, polecam serdecznie :)
Kropką nad "i" na moim layoucie są kamyczki z kolekcji Rosibelle oraz brokatowe kropelki.
A oto lista materiałów, jakie wykorzystałam:


Do zobaczenia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)