Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

wtorek, 13 czerwca 2017

Album osiemnastkowy.

Hej!



Całkiem niedawno miałam okazję wykonać album dokumentujący pierwsze 18 lat z życia pewnej dziewczyny z okazji jej wejścia w dorosłość. ;)


Bazę okleiłam fioletową krateczką z Galerii Papieru oraz papierem z motywem drewna ze Studio 75. ;) 


Całość miała pomieścić całkiem sporą ilość zdjęć więc postawiłam na czarne karty. 



Do ozdoby wykorzystałam trochę transparentnych naklejek Simple Stories, enamel dotsy, sznureczek i kilka innych dodatków. 


Oczywiście nie mogło też zabraknąć przywieszki na sprężynie! ;) Napis "hello" pochodzi z zestawu naklejek MAMBI.






Aby dopełnić całość powstało jeszcze pudełko z papierów z tej samej kolekcji co krateczka oraz jednego arkusza Lemoncraft z kolekcji "Dom róż".




I to już wszystko. Mam nadzieję, że taki album pełen wspomnień również i Wy uważacie jako świetny prezent na osiemnaste urodziny. ;)
Tymczasem żegnam się z Wami i do następnego razu. ;)
Buziaki! :*

Użyte materiały:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)